راهنمای خرید

راهنمای خرید شیرآلات

.نکات جامع راهنمای خرید شیرآلات :

1- محل نصب:

اولین و مهمترین موضوع در مقاله راهنمای خربد شیرآلات محل مورد استفاده آن است. ملک مورد نظر از چه نوعی است؟ مسکونی، اداری، تجاری، مرکز پزشکی و … که با توجه به میزان استفاده می بایست نسبت به خرید محصول اقدام کرد. مسئله بعدی سطح کیفی و بنیه مالی خریدار است. یک بنای لوکس در بهترین نقطه جغرافیایی شهر با ملک ساده دیگری در منطقه ای ضعیف متفاوت است.

لینک داخلی

2- پیشینه خرید:

خریدار یا قبلا از برند خاصی استفاده نموده .

با توجه به رضایت از محصول در انتخاب بعدی نیز از همان برند خرید می کند ( مشتری وفادار).

3- تحقیق و کسب اطلاعات در راهنمای خرید شیرآلات:

اگر برای بار اول قرار است محصولی خریداری شود.  معمولا خریدار در صدد کسب اطلاعات از فروشندگان و یا اطرافیان برمی آید و خود را در معرض آزمون و خطا قرار نمی دهد.

4- مقایسه برندها (کیفیت و قیمت):

در هنگام خرید یکی از مهمترین گزینه ها برای انتخاب کیفیت محصول قیمت آن است. در این مواقع خریدار با مراجعه به مراکز معتبر فروش و آنلاین مانند وبسایت جزیره نسبت به مقایسه برندها و قیمت های موجود اقدام به خرید محصول می کند.

5- سبک دکوراسیون منزل:

گر هدف استفاده از شیرآلات، منزل مسکونی باشد بسته به نوع دکوراسیون و رنگ فضا (آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی). گزینه های مختلفی پیش روی خریدار قرار دارد که برندهایی با تنوع رنگ و طراحی های متنوع اولویت خرید قرار می گیرند. عکس های پایین نمونه شیر آلات زیبا و با کیفیت جزیره برای فضاهای مختلف منزلتان است.

ادامه مطلب
شیرآلات توکار ایرانی و خارجی

6- قطعات مصرفی:

کیفیت مطلوب قطعات علی الخصوص پرلاتور (کاهنده مصرف آب) و کارتریج (قطعه مخصوص باز و بسته کردن شیرآلات اهرمی) که از قطعات مهم و مصرفی در شیرآلات ساختمانی است ضامن دوام بیشتر محصول بوده که رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت.

7- نصب و خدمات پس از فروش:

در مرحله تجهیز هر ملک (با هر نوع کاربری) برندی موفق تر است که خدمات بیشتر و بهتری به مشتری ارائه دهد. نصب شیرآلات و خدمات پس از فروش (تعهد به گارانتی اعلام شده و ارائه سرویس به موقع در مواقع لزوم) از اهمیت ویژه ای در انتخاب هر محصول محسوب می گردد که شیرآلات جزیره با گارانتی 7 ساله، سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز دارد. با کمک گرفتن از موارد راهنمای خرید شیرآلات میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید همچنین برای حفظ و نگه داری از آن ها مقاله نگه داری از شیرآلات را مطالعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.